12 Kasım 2008 Çarşamba

A Beautiful Mind

Madem buradan seslenebiliyoruz bir çok kişiye. Futbol dışından, hatta biraz eskiden bir öneri getirmek istiyorum. Bir film tavsiye edeceğim. Gerçi tavsiyem saçma gelecektir sizlere ama halen benim gibi izlemeyen kalmışsa diye söyleyeceğim. Fortis Türkiye Kupası hiç zevk vermediğinden insan yapacak meşgale arıyor. Zaten kafa vizelerle dolu. Biraz kendimizle başbaşa kaldığımız dönemlerde de insan keyif alacağı şeyler yapmak istiyor. Eh en çok keyif aldığımız futbolunda kalitesi, kupa programında düşünce seçenekler azalıyor. Neyse çok fazla uzaklaşmadan döneyim konuya. Bir iki gün önce, evde cd kapları karıştırken ''Akıl Oyunları'' nın dvd'sini buldum. İsmini duymuştum ama izlemek kısmet olmamıştı. Aldım, koydum izledim.. Hayran kaldım.. Bu kadar etkileyici bu kadar güzel bir film olur mu? Sayısı 3 ü 5 i geçmez herhalde olsada.. Russell Crowe'ın önünde saygıyla eğilmek gerekir. Bu kadar zor bir rolü bu kadar gerçek bize yansıtabildiği için. Çok saygı duyulacak bir yapım, herşeyiyle.. Oyunculuk dediğim gibi inanılmaz, inanılmaz.. Hala benim gibi izlemeyen kalmışsa, daha fazla kalmasın derim. Bir yerden bulun izleyin. Mükemmel nedir? Budur, bence..

Hiç yorum yok: