10 Ekim 2008 Cuma

Şuraya Bir Kapak Bıraktım

Komedi Dükkanı'nı en başından beri takip ediyorum. Salih Kalyon ile tv8 de yaptıkları bölümlerden bu zamana, önemli bir iki değişiklik görüyorum programda. Özellikle Salih Kalyon ayrıldıktan sonra bir partner eksikliği göze çarpıyor. Konuk olarak gelenler her zaman oyuncu olmuyor veya oluyor ama; gerekli, bize hoş gelen paslaşmalar olmayabiliyor. Yani o uyum oluşmayabiliyor. Aslında o uyum Hakan Yılmaz ile yakalanmıştı. Hatta mükemmel hale gelmişti ama sonra neden Hakan Yılmaz-Tolga Çevik ikilisi olarak düşünmediler, devam etmediler anlamadım.Yine partner eksikliğinden bence.Artık çoğu espri yönetmenin küçük duruma düşürülmesinden geliyor.Yani Tolga Çevik'in yönetmene laf sokmasından. Bu durum partner olduğunda, konunun ve paslaşmaların komik anlatılması şeklindeydi daha çok. Nadiren yönetmene kapak yapılıyordu ki zaten yönetmenin sözleri, aşağılamaları çok daha eğlenceli oluyordu. Yönetmen ulaşılamaz, en yüksek yerdeydi sanki. Böyle olmasıda şahsen bana daha keyif veriyordu. Şu an değil mi derseniz keyifli, sözüm yok. Halen muazzam ama sanki daha iyiydi belirttiğim biçimde.

Hiç yorum yok: