14 Ekim 2008 Salı

Galatasaray Kafilesi ‘bu sefer de’ Auto Show’da

Yahu ben mi abartıyorum bilmiyorum ama bu takımın problemi uyum sorunu, takımın sakatlıklar dolayısıyla birlikte çalışamaması değil miydi? Kewell kaç gündür yoktu, bir çok oyuncu yeni yeni takıma katılabiliyor eh önünde çok zor bir periyot var, arkadaşım sen niye bir gün Avea, öbür gün Auto Show’a götürüyorsun takımı? Antreman yapıldı sabahtan, eyvallah kabul de hiç olmadı trabzonspor’a yönelik video izlettir, şut çalıştır ne bileyim kewell’la lincoln iki top yapsa arasında daha faydalı olur. Skibbe’de geçen dün antremana gelememişti seminere katıldığından. Yönetim olarak kötü oyundan şikayetçisiniz ama takımın birlikte daha fazla çalışması gerekirken halen başka mecralara sürüklüyorsunuz oyuncuları. Bilmiyorum hakikaten ben mi abartıyorum ama bu oyuncuları iyi bir çalışma ile (teknik, taktik, mental, kondisyona yönelik, her ne şekilde olursa) çimenlerde olmaya ihtiyacı var.

Hiç yorum yok: